Claimingo

De Nederlandse consumentenorganisatie Claimingo is sinds december actief voor een groeiend aantal consumenten dat na meer dan 3 uur vertraging, annulering of overboeking van hun vlucht recht heeft op compensatie. Claimingo ontwikkelt zich nu met rasse schreden tot superspecialist van alle luchtvaart gerelateerde zaken. Uniek bij Claimingo is dat de dienst, buiten de reguliere no-cure-no-pay optie, ook de mogelijkheid biedt om direct geld te ontvangen voor een claim, waarvoor Claimingo vervolgens de procedure start. De praktijk wijst uit dat deze procedures soms maanden in beslag kunnen nemen.

1307, 2017

Persbericht: Claimingo stelt Schiphol formeel aansprakelijk voor drukte op Schiphol

juli 13th, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Persbericht: Claimingo stelt Schiphol formeel aansprakelijk voor drukte op Schiphol

Claimingo, de consumentenorganisatie die zich inzet voor compensatie bij vluchtvertraging, heeft vandaag de eerste claim tegen Schiphol ingediend voor de schade die reizigers hebben geleden doordat zij hun vlucht misten door de capaciteitsproblemen [...]

1307, 2017

Persbericht: Schiphol krijgt het warm deze zomer

juli 13th, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Persbericht: Schiphol krijgt het warm deze zomer

Naast KLM claimen ook de eerste consumenten hun schade vanwege de mei-drukte op Schiphol bij de luchthaven.  “Wij hebben inmiddels 20 ijzersterke claims neergelegd bij Schiphol“, aldus Alexander Colenbrander, oprichter van Claimingo, de [...]

1505, 2017

Persbericht: Claimingo gaat strijd aan voor compensatie drukte Schiphol en roept gedupeerden op zich te melden

mei 15th, 2017|Reacties uitgeschakeld voor Persbericht: Claimingo gaat strijd aan voor compensatie drukte Schiphol en roept gedupeerden op zich te melden

Claimingo, de nieuwkomer die zich inzet voor compensatie bij vluchtvertraging, gaat nu op verzoek van gedupeerden ook hulp bieden aan passagiers die door de capaciteitsproblemen op Schiphol hun vlucht misten en daardoor kosten [...]

Onze klanten